یزدفردا: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد از حضور ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز سراسر استان، در طرح ملی نجات آب (داناب) خبر داد.

به گزارش یزدفردا: «جواد محجوبی»  در این خصوص با بیان این که طرح ملی نجات آب ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه است، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از  ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش آموز، در ۳۳۹ مدرسه از ۱۴ منطقه استان یزد، در این طرح شرکت کردند.

وی افزود: هفتمین دوره طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس دوره اول متوسطه سراسر استان آغاز به کار کرد.

محجوبی همچنین ابراز کرد: با ابتکار سازمان جهاد دانشگاهی به عنوان مشاور طرح در استان، در هفتمین سال اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی شامل برگزاری بازی های تیمی آنلاین با موضوع آب، تهیه و طراحی ویدئو کلیپ‌های آموزشی، برگزاری مسابقات الکترونیکی از محتوای ویدئو کلیپ‌ها، برگزاری مسابقات سه رشته ای و رویداد سما (سپاس مادرانه آب) در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل آب منطقه‌ای در ادامه با بیان این که همه مسابقات، موضوعات و محتواهای آموزشی با موضوع آب است، گفت: در مسابقات سه رشته عکاسی، نقاشی و تئاتر کاغذی، مجموع یک هزار و ۵۵۰ اثر از دانش‌آموزان ۳۳۹ مدرسه به دبیرخانه هفتمین دوره طرح نجات آب استان یزد ارسال شد که از این تعداد، یک هزار و ۳۲۰ اثر  به مراحل پایانی راه یافتند.

محجوبی در پایان نیز اظهار کرد: برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین از طرح ابتکاری استان یزد در این طرح ملی بوده است.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا